Zestaw 3 ebooków treningowych 

>>> KSIĄŻKA PO ZAKUPIE BĘDZIE DODANA DO TWOJEGO PANELU KLIENTA, NIE JEST WYSYŁANA NA MAILA <<<

 

Komplet 3 ebooków treningowych;

- Trening z gumami w warunkach domowych

-Zbuduj masę mięśniową w 8 tygodni w warunkach domowych

-Rozciąganie w warunkach domowych

 

1.TRENING Z GUMAMI

Trening z gumami oporowymi może być doskonałą alternatywą dla treningu w siłowni. Czasami zdarza się, że z różnych powodów dostęp do klubu fitness jest utrudniony bądź niemożliwy. Innym razem masz ochotę na trening w domu a dysponujesz gumami oporowymi. Na początku przygody z tą formą ruchu problemem staje się odpowiedni dobór ćwiczeń lub brak wiedzy w jaki sposób je wykorzystać. A przecież przy odrobinie wysiłku można przy ich pomocy przećwiczyć dosłownie wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe.

 Pozostaje jeszcze kilka niewiadomych. Moi podopieczni i osoby które prowadzę, często zgłaszają się do mnie z kilkoma regularnie się powtarzającymi pytaniami. I właśnie odpowiedz na te pytania sprawi, że trening z gumami staje się zarówno prosty, jak i wymagający. 

 

Najczęściej pytają o to:

Jaką gumą ćwiczyć wybrać?

Jak szybko ćwiczyć? 

Jakie ma być tempo ćwiczeń?

Jak zwiększyć opór, jeśli mam dużo siły?

Jak zastąpić wyciąg górny i dolny?

Jaka ilość powtórzeń?

  

Odpowiedź na te pytania to dopiero wstęp do tego e-booka. W dalszej części znajdziesz kolejno pokazane i dokładnie opisane ćwiczenia proste i złożone na wszystkie grupy mięśniowe. Cała książka to 80 stron w której znajdziesz prawidłowe wykonanie 56. ćwiczeń które można wykonać z taśmami oporowymi. 

Na końcu tej książki znajdziesz również przykładowe plany treningowe do wykonania. 

Pierwsza część tej książki to krótkie wprowadzenie do treningu z gumami, znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej powtarzające się pytania które zadają ćwiczący. Każdy trening który się wykonuje może być jednocześnie trudny, wymagający i dający satysfakcję, jak i nudny, oceniany na zbyt łatwy i nie przynoszących żadnych efektów. Są ludzie, którzy twierdzą, że nie czują, żeby taśmy były w stanie ich zmęczyć. Tacy ludzie po prostu popełniają błędy, których da się w prosty sposób uniknąć. Czasem wystarczy prosta zmiana tempa lub skupienie się na izometrii.

Druga część to już konkretne ćwiczenia. Wszystko podzielone na konkretne grupy mięśniowe. Każde ćwiczenie jest omówione, opisana pozycja wyjściowa, końcowa oraz przebieg ruchu. Zawsze są też fotografie przedstawiające jak konkretnie ćwiczenie wykonać. Znajdziesz tam 56 ćwiczeń na wszystkie konkretne grupy mięśniowe, które da się przećwiczyć przy pomocy taśm oporowych.

 Trzecia część to plany treningowe dla mężczyzn i kobiet w różnych wersjach: znajdziesz tam plany typu FBW, Push pull Legs oraz split. Wszystko zależy od tego, jak lubisz trenować.

 

2. ZBUDUJ MASĘ MIĘŚNIOWĄ W 8 TYGODNI W WARUNKACH DOMOWYCH

Kalistenika to zyskująca mocno na popularności dyscyplina sportu, która polega na trenowaniu z obciążeniem własnego ciała. Większości ludzi kojarzy się ona przede wszystkim z zaawansowanymi układami gimnastycznymi, robiącymi wrażenie chyba na każdym. Jednak do tego stopnia wytrenowania dochodzi się latami ciężkich ćwiczeń. 

Z nich wszystkich postanowiłem wyciągnąć te, które wpływają najkorzystniej na sylwetkę i mogą z powodzeniem być użyte do budowania masy mięśniowej w warunkach domowych. Do ich wykonania nie potrzeba siłowni, nie potrzeba nawet żadnych przyborów. Ćwiczenia zostały dobrane tak, aby każdy mógł je wykonać, bez wydawania złotówki na dodatkowe akcesoria. Dlatego mogą być wykonywane w domu lub w trakcie wyjazdów w delegacje, lub w hotelu na wakacjach. 

 

Cały plan został rozpisany na 8 kolejnych tygodni, z progresją co dwa. Każdy tydzień zawiera cztery kolejne programy:

  • Trening siłowy A z naciskiem na górną połowę ciała;
  • Trening AMRAP, w trakcie którego wykonujesz maksymalną ilość powtórzeń w określonym czasie (od tygodnia 3);
  • Trening brzucha / core;
  • Trening siłowy B z naciskiem na dolną połowę ciała.

 

Każdy kolejny mikrocykl jest coraz trudniejszy i bardziej wymagający: od statycznych ćwiczeń w tygodniu 1. do dynamicznych i plyometrycznych w tygodniu 7. i 8. 

Wszystkie ćwiczenia są opisane i podzielone na grupy mięśniowe. Jedyne czego potrzebujesz to odrobina motywacji i 8 tygodni zaparcia, aby osiągnąć cel, jakim jest silniejsze, sprawniejsze i bardziej wytrzymałe ciało. 

 

3.ROZCIĄGANIE W WARUNKACH DOMOWYCH

Rozciąganie to zestaw ćwiczeń, który może wpłynąć na osiągane cele sportowe, ale również na prawidłowe utrzymanie zdrowia. Dodatkowo, do jego wykonania, nie potrzeba żadnego sprzętu - można wykonać je zarówno w domu jak i na siłowni! Na początku przygody z tą formą ruchu problemem staje się odpowiedni dobór ćwiczeń lub brak wiedzy, w jaki sposób je wykonywać. A przecież przy odrobinie wysiłku można przy ich pomocy rozciągnąć dosłownie wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe.

Pozostaje jeszcze kilka niewiadomych. Moi podopieczni i osoby, które prowadzę jako trener, ale i fizjoterapeuta, często zgłaszają się do mnie z kilkoma regularnie się powtarzającymi pytaniami. I właśnie odpowiedzi na te pytania, sprawiają, że samo rozciąganie staje się proste oraz funkcjonalne! Najczęściej pytają o to:

Do czego przyda mi się rozciąganie?

Jak rozciąganie może wpłynąć na moje życie?

Jak długo się rozciągać?

Jakie istnieją metody rozciągania?

Jaką prawidłową technikę rozciągania wybrać na początku?

Czy rozciąganie jest skuteczne?

Czy rolowanie mięśni na wałku skutecznie zastępuje rozciąganie?

Czy rozciąganie pomoże mi z bólami związanymi z pracą siedzącą?

Odpowiedź na te pytania to dopiero wstęp do tego e-booka. W dalszej części znajdziesz kolejno pokazane i dokładnie opisane ćwiczenia proste i złożone na wszystkie grupy mięśniowe. Cała książka to 95 stron, w której znajdziesz prawidłowe wykonanie 80 ćwiczeń rozciągających (w tym także w parach!). Pierwsza część tej książki to krótkie wprowadzenie do tematyki rozciągania, znajdziesz tam odpowiedzi na kwestie, co do których początkujące osoby mają pytania. Każda pozycja, którą przedstawiamy, jest w umiarkowanych zakresach ruchomości, aby była zrozumiała dla wszystkich. Osoby bardziej elastyczne mogą osiągnąć dużo głębsze pozycje, o ile ciało im na to pozwala. Są ludzie, którzy twierdzą, że rozciąganie jest dla kobiet i w prawdziwym treningu nie ma dla niego miejsca. Tacy ludzie po prostu przychodzą potem do mnie jako pacjenci, a wszystkiego dałoby się w prosty sposób uniknąć. Czasem wystarczy dołączenie kilku ćwiczeń rozciągających do treningu.

Druga część to już konkretne ćwiczenia dotyczące rozciągania dwufazowego. Wszystko podzielone na konkretne grupy mięśniowe. Każde ćwiczenie jest omówione, opisana pozycja wyjściowa, końcowa oraz przebieg ruchu. Zawsze są też fotografie przedstawiające jak konkretnie ćwiczenie wykonać. Znajdziesz tam 63 ćwiczeń na wszystkie konkretne grupy mięśniowe, które można rozciągać. Trzecia część poświęciłem rozciąganiu w parach. Znajdziesz tutaj 4 ćwiczenia przeznaczone dla dwóch osób. Czwarta część porusza tematykę innej techniki rozciągania, jaką jest reciprokalne hamowanie, której plusem z zastosowania jest korekcja pozycji, w której znajduje się staw i utrwalenie jej.

 

Koszt tych trzech ebooków to 99zł - kupując w pakiecie oszczędzasz 30zł.

 

>>> KSIĄŻKA PO ZAKUPIE BĘDZIE DODANA DO TWOJEGO PANELU KLIENTA, NIE JEST WYSYŁANA NA MAILA <<<

 

Zamów teraz

Cena: 69zł

KUP online

Sprawdź inne oferty

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności oraz plików cookies, w której informujemy o celu używanych przez nas cookies, ich rodzajach, sposobach korzystania i ich usuwania. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki w zakresie korzystania z plików cookie. Instrukcję znajdziesz w naszej polityce prywatności.